Sıkça Sorulan Sorular
Eurofresh nedir ?
Mutfağınıza kolaylık getirmek ve iyi tarım yöntemleriyle yetiştirilmiş ürünlerimizle dünyayı korumak amacıyla yola çıktık. Son teknolojiye sahip fabrikamızda her gün onlarca çeşit sebzeyi özenle ayıklıyor, yıkıyor, güvenle paketleyip Türkiye’nin dört bir noktasına soğuk zincir kırılmadan ulaştırıyoruz. Uzman bakış açımızla kısa sürede Türkiye’nin en lider taze doğranmış sebze ve meyve tedarikçilerinden biri olmanın gururunu sizlerle paylaşıyoruz.
Eurofresh ne sunuyor ?
EuroFresh olarak zamanınızı ve dünyamızı önemsiyoruz. Bunun için tohumdan başlayarak ürünlerimizi kontrol ediyor, en taze haliyle hasat edip fabrikamızda işliyoruz. Ürünlerimizi modern teknolojiyle donatılmış fabrikamızda özenle ayıklıyor, yıkıyor ve hiçbir katkı maddesi kullanmadan paketliyoruz. Böylece işletmenizde ve evinizde zamandan, sudan ve gıda atığından tasarruf etmenizi sağlıyoruz.
Eurofresh’in farkı nedir ?
EuroFresh olarak tüm ürünlerimizi, Türkiye’nin en uzun yıkama bandına ve dünya standartlarında belgelere sahip fabrikamızda sizin için hazırlıyoruz. Hem ev içinde tüketime hazır ürünlerle hem de restoran, kafe gibi ev dışında kullanıma özel hazır doğranmış, yıkanmış ürün portföyümüzle mutfakları kolaylaştırıyoruz.
Ürünler hangi işlemlerden geçiyor?
Fabrikamıza tam zamanında hasat edilip gönderilen ürünlerimiz öncelikle çalışanlarımız tarafından özenle ayıklanıyor. Bu özenli ayıklama işlemi sayesinde ürün firesinden tasarruf ediliyor. Ayıklanan ürünler Türkiye’nin en uzun yıkama bandında yıkanma işlemine giriyor ve hiçbir katkı maddesi kullanılmadan saf su ile temizleniyor. Son aşamada ise yine koruyucu ve katkı maddesi gibi işlemlere maruz kalmadan güvenle paketleniyor. Tüm ürünlerimiz hijyen ve sağlık koşulları göz önüne alınarak soğuk zincir kırılmadan satış noktalarına ve oradan da sizlere ulaşıyor.
Yıkanmış ürünleri tekrar yıkamama gerek var mı?
Fabrikamızda tüm ürünlerimizi Türkiye’nin en uzun yıkama bandında özenle yıkıyoruz. Topraktan size ulaşan her üründe olduğu gibi paketi açtığınızda kontrol edip son bir sudan geçirmeniz, sebze tüketiminde uzmanlar tarafından tavsiye ediliyor.
Eurofresh ürünlerini nerede bulabilirim?
Eurofresh'in taptaze sebze ve salata paketlerine Migros, Macrocenter, CarrefourSA, istegelsin, Getir ve Getir Büyük reyonlarından ulaşabilirsiniz.
Siparişim ne zaman ulaşır?
Saat 12:00 öncesinde verdiğiniz siparişleriniz bir sonraki gün içerisinde teslim edilir. Cumartesi günü verdiğiniz siparişler ise pazartesi günü teslim edilir. Pazar günü teslimat yapılmamaktadır.
Sipariş tesliminde adreste değilsem ürünümü nasıl teslim alabilirim?
Siparişinizi teslim edeceğimiz adresinizde değilseniz siparişinizi ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarıyoruz. Eğer o gün tekrar adresinizde bulunamazsanız iade sürecini başlatıyoruz.
Hangi bölgelere hangi saatlerde teslimat yapılıyor? Teslimat nasıl yapılıyor?
EuroFresh olarak sağlığınıza ve ürün kalitesine önem veriyoruz ve tüm ürünlerimizi soğutmalı araçlarımızla sizlere ulaştırıyoruz. İstanbul’da Avrupa yakasında Üçüncü Havalimanı bölgesi, Kilyos ve çevresindeki köyler, Silivri, Çatalca, Büyükçekmece, Beylikdüzü’ne; Anadolu yakasında ise Adalar, Şile, Beykoz’un Karadeniz kıyı şeridi ve köylerine şimdilik hizmet veremiyoruz.
Ürünlerim ne şekilde teslim ediliyor?
Ürünlerimizi +4 derece özel soğutmalı araçlarımızla sipariş verdiğiniz günün ertesinde teslim ediyoruz.
Kapıda iade sonrası param hesabıma ne zaman geçer?
Yapılan para iadesinin kartınıza veya hesabınıza yansıması bankanızın belirlediği süreye göre değişiklik gösterebilir. Bu süre kredi kartları için 2 (iki), banka kartları içinse 10 (on) iş günüdür.
Görüş ve önerileriniz için bize nasıl ulaşabilirsiniz?
Her türlü şikâyet, görüş ve öneri için +90 262 744 50 21-22 numarasını arayarak Müşteri İletişim Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.
Kurumsal satış kanalına nasıl üye olurum?
Öncelikle sitemize giriş yapıp sizden istenilen bilgileri eksiksiz olarak doldurmalısınız. Kayıt işleminiz tamamlandığında EuroFresh yetkilisi bilgilerinizi kontrol edip sizi ilgili segmente taşır ve giriş bilgilerinizi size ulaştırır. Bu işlem sonrasında segmentiniz için belirlenen avantajlı fiyatlarla alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz kurumsal giriş yapmadan da alışveriş yapabilirsiniz ancak segmentinize atanmış indirimlerden yararlanamazsınız.
Kurumsal üye olmak için hemen tıklayın.
Ürünlerin SKT'leri ne kadar?
Yıkanmış ürünlerimiz için son tüketim tarihi 7-10 gün arasındadır. Diğer ürünlerimiz için genel sebze ve meyve saklama koşulları geçerlidir.
Ürünüm bozuk nasıl iade edebilirim?
Tüm görüş ve şikayetleriniz için +90 262 744 50 21-22 numarasını arayarak Müşteri İletişim Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.
Ürünüm eksik geldi. Ne yapmalıyım?
Tüm görüş ve şikayetleriniz için +90 262 744 50 21-22 numarasını arayarak Müşteri İletişim Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.
Şikayetimi nereye iletebilirim? İstek ve dilekler
Tüm görüş ve şikayetleriniz için +90 262 744 50 21-22 numarasını arayarak Müşteri İletişim Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.